Menu
Cartrim
  • Byznys
  • Cestování
  • Ekonomika
  • Móda
  • Online
  • Politika
  • Zahrada a dům
  • Zboží
  • Zvířata
Cartrim

Je SEO optimalizace stránek účinnější než klasická reklama?

Posted on 22. 12. 202022. 2. 2021

Asi není třeba příliš rozvádět fakt, že hlavním cílem každé firmy je vydělat co nejvíce peněz. Tento zisk by měl navíc neustále růst, a to rychlejším tempem, než jaký je růst inflace. Jen taková firma totiž může obstát v tvrdém tržním prostředí a být považována za úspěšnou.

 

K tomu je samozřejmě potřeba, aby si dokázala udržet stávající zákazníky, a zároveň lákala stále nové. A to není nic jednoduchého, vzhledem k tomu, že konkurence se snaží přesně o to samé. Navíc lidé obvykle nejsou příliš ochotni ke změně.

 

seo7

 

Je tedy jasné, že správně zvolená marketingová strategie je jedním ze základních pilířů úspěchu. Jakou ale zvolit? Ještě donedávna byla zdaleka nejúčinnější klasická televizní reklama. Důvod byl ten, že jako jediná působila jak na zrak, tak na sluch člověka. A věřte, že tohoto faktu bylo a je dodnes hojně využíváno.

 

Ovšem nelze pominout fakt, že čím dál méně lidí se na televizi vůbec dívá. A pokud ano, pak používají nejrůznější streamovací služby, jako například Netflix, které jim dávají možnost podívat se na kterýkoliv film či seriál kdykoliv je napadne, a to bez reklam. Toto je případ především mladých lidí, avšak je to vývoj, který nelze přehlédnout, zvlášť když vezmeme v úvahu fakt, že starší generace pomalu vymírá.

 

seo4

 

Je tedy nutné najít nové možnosti a přizpůsobit je nové době. Jednou z nich se stala i SEO optimalizace stránek seolight.cz. Jedná se o úpravu internetových stránek firmy tak, aby se po zadání určitého slova či fráze do některého z internetových vyhledávačů objevil její odkaz na jednom z prvních míst v seznamu výsledků. To povede ke zvýšení návštěvnosti webu, a jelikož každý z těchto návštěvníků je zároveň potenciálním zákazníkem, tak i ke zvýšení zisku.

 

Otázkou však je, která metoda je lepší. V současné době se totiž misky vah přiklání spíše na stranu SEO. Avšak klasická reklama je i nadále velmi účinným prostředkem, a je tedy stále hojně využívána.

4/5 - (4 votes)

Nejnovější příspěvky

  • Starožitnictví není stará záležitost
  • Univerzální trampolína
  • Reklama, která vás zahřeje
  • Vhodné oblečení na pracovní pohovor, jaké to je? Co na sebe, aby vás zaměstnali? 
  • Legíny a co k nim nosit
©2022 Cartrim | Powered by SuperbThemes & WordPress